donderdag 22 november 2012

Kitschy Teacup

Deze geinige onderzetter haakte ik al een tijdje geleden, maar heb hem volgens mij nog niet eerder laten zien...bij deze dan!! 
Het patroon komt van TipNut en vind je hier
Er staan bij TipNut heel veel onderzetter/pannelap patronen en als je helemaal omlaag scrolt kom je vanzelf deze 'Kitschy Teacup' tegen!!


Ik moet eerlijk bekennen dat ik er maar één gehaakt heb (eigenlijk twee want hij is dubbel..LOL..) toen vond ik het wel weer mooi geweest:-)) Ik vond hem gewoon leuk en hangt nu voor de sier aan mijn kast, ik gebruik hem niet.

De volgersteller voor de Give Away staat inmiddels op 192 en kruipt langzaam richting de 200, maar de lintjes blijven dus nog even in de kast:)!
Welkom aan de nieuwe volgers, gezellig dat jullie er zijn!


Wil je meedoen aan de Give Away kan dat natuurlijk nog steeds! Klik op de foto om erheen te gaan en je kunt daar dan een reactie achterlaten.


Fijne avond!!

**Grtzz..Maddy**

15 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleurtjes heel mooi gekozen bij elkaar!

    Misschien is mijn theemuts-give away dan ook iets voor jou? hier Nog een dikke week de tijd om je aan te melden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige pannelap zeg ♥ en laat die volgers maar komen, ze weten niet wat voor leuk blog ze missen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste 8 moeten toch makkelijk komen aanwaaien op zo'n leuk blog? :-)
    Geinig kopje heb je gehaakt; de volgende wordt de theepot? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pannenlap, inderdaad zonde om te gebruiken, gewoon lekker laten hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke pannenlap! Veel te mooi om te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk modelletje! En inderdaad véél te mooi om te gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is gaaaaaaaf meis!
    Lekker laten hangen zo en mooi laten wezen hihihihi!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow die is leuk! Fijne dag, groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is net lekker kitserig, maar leuk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig. Past mooi bij je petit fours. Het wordt dus echt tijd voor een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind hem helemaal leuk.En de deur van de kast kan al wel een stukje open.
    groetjes van imke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Maddy! Hij is mooi!
    Fijn weekend,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...