zaterdag 1 december 2012

Give Away

Ik zit gewoon te wachten tot die 200e volger zich nou eindelijk eens aanmeld en ik mijn lintjes kan uitdelen...hahaha... Je kunt dus tot die tijd nog steeds meedoen met de Give Away , klik daarvoor hier
 
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor! 

Het mantelpak hangt klaar..vers van de pers:


De theemuts heb ik ook gevonden en vast opgezet (om voor te verwarmen zeg maar..)

 
..rest mij alleen nog even een sneak preview, van wat er nou eigenlijk te winnen valt!!


Ik ga maar weer verder met wachten en ondertussen vast het bordes vegen
ofzo..


Mocht de 200e zich toch vandaag nog aanmelden, dan volgt de verloting morgen...wij krijgen vanmiddag nl. de (koninklijke.. LOL..) familie over de vloer en gaan vanavond Sinterklaas vieren!
Voor wie het ook vanavond viert...veel plezier!!

**GRtzz..Maddy**

20 opmerkingen:

  1. Haha, heb jij geen lakeien om het bordes te vegen? :p

    Veel plezier vandaag en heel fijn weekend in zijn geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik helemaal niet gezien, jouw lintjesregen ! Heb me aangemeld... niet als volger... want dat was ik al. Nog steeds 1 te gaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. No een!!!! spannend hoor!
    Een gezellige sinterklaas.
    fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne sinterklaasavond. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera, je hebt 200 volgers!
    Ik heb me net aangemeld als volger van jouw superleuke blog.
    Dus tromgeroffel en trompetgeschal, je kan je mantelpak aantrekken!!!!!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, ik wil een foto van jou in dat mantelpak!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de 200 volgers. Ik was er al een en wil ook graag meedoen aan deze leuke give away.

    Geniet eerst maar lekker van jullie (koninklijk) bezoek ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yes je hebt 200 volgers gefeliciteerd. Ik ben al volger en doe ook al mee aan je give away. Ik ben benieuwd naar je foto in je mantelpak en uiteraard ook naar de uitslag van de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie dat je 200 volgers hebt! Hiep hiep hoera! Ik kijk uit naar jou in deze prachtige outfit, inclusief theemuts! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaaa, je hebt ze, je hebt ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefelicitheemuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat... je hebt er 200. Je bent de dag leuk begonnen... dus feest maar lekker door met de sint... Ben benieuwt voor morgen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaa je hebt ze gefelciteerd!!!

    gr linda(neem je ook een keer een kijkje op mijn blog? www.creasnuf.blogspot.nl?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaja het is zover en nu allemaal in spanning wachten tot morgen ;) Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yep nr. 200 heeft zich aangekondigt!Fijn Heiligavondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joepie, het feest kan beginnen. Ik wil je wel met mantelpakje en theemuts aanzien :) Fijne sintavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ha ha jonneke gefeliessss als 200e volger ☺
    maddy van harte gefelies met het behalen van zoveel volgers ( terecht je hebt een prachtsite )

    aan dat pak zeg ik......
    lieve groet youre highness
    van jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yesss, 200, gefeliciteerd!! Veel plezier met het sinterklaasfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb het ook gezien, nr 200 is aangekomen, dus wij zijn in blijde verwachting :-)

    Jij ook nog bedankt om mee te doen met mijn gice away en voor je linkje hier! Morgen trek ik de winnaar :-)
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gekke foto... mooi mantelpakje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...