dinsdag 22 januari 2013

WAUW ..WAUW...WAUW:-)

...ik kan vandaag niet veel meer uitbrengen dan WAUW ....ik ben (bijna:-) sprakeloos, want jeetje wat heb ik onvoorstelbaar leuke en vooral lieve post gekregen...ik heb het er gewoon warm van en geen woorden voor zo lief:-))

Er viel een dikke envelop op de mat...ik had meegedaan met de Give Away bij Susan (van het blog 365 dagen creatief), die had ik niet gewonnen, maar omdat ik volger 111 was, vond Susan dat toch een verrassing waard...nou en wat voor één!! Er kwamen zulke lieve dingen uit de envelop....kijk zelf:


Een 'sprookjes'envelop, een zelfgemaakt engeltje van héél mooi papier, een lief poëzieplaatje van een hertje, het superschattige stempeltje wat Susan (Zondag in bed..LOL..) zelf heeft gegutst, een stempelkussentje zodat ik de stempel meteen kan gebruiken, een prachtig hertjesbedeltje voor aan een ketting of tas en een lief beschreven kaartje er bij...nah...daar kun je toch ook alleen maar WAUW op zeggen en hartverwarmend blij van worden!!

 ...maar alsof dat nog niet genoeg was, ging vlak daarna de bel...

...jeetje een pakketje!!

 ..als ik jullie laat zien wat het is...hoef ik denk ik niet eens meer te vertellen van wie:-))



....want iedereen herkent Crown-Y inmiddels wel !! 

..natuurlijk van onze lieve  Jenneke (van het blog Creatie's en stuff by Jenneke)!!!
Wat een waanzinnig pakket..twee geweldige handmade by 'Jenneke' bordjes,  allemaal leuke labeltjes, envelopjes en een heel lief kaartje!! 

Dus daar ging ik weer ...WAUW...
Ik heb er gewoon gloeiende wangen van!!
...Susan en Jenneke jullie zijn LIEVERDS en hebben me enorm verwend!!
Voor beide een:

Zelfs van wat voor award dan ook, kun je niet zo blij worden als van dit soort verrassingen..LOL..!
Wat is het leuk om te bloggen en zoveel bijzondere, leuke en lieve mensen te leren kennen!!

Fijne dag, de mijne kan niet meer stuk!!
**Grtzz..Maddy**


25 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ben je verwend !!!! Zoveel hertjes (liehief) en die mooie bordjes. Ik zou er ook sprakeloos van zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij zeg. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé al die verwennerij en vooral als je het totaal niet verwacht! Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oho... bofkont !! superleuk echt alle kadootjes !!!

    wat is het blogadres van Susan ?:-)


    fijne dag meis,

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link staat in het eerste stukje onder de naam Susan...ik zal hem er nog even achter zetten is wat duidelijker!!

      Verwijderen
  5. WAUW! Erg veel meer kan ik er ook niet over zeggen; wat een super verrassingen! Blijf jij nog maar lekker even met je hoofd in de wolken en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zulke verrassingspakketjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, geniet er maar lekker van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOWWWWWWWWWWWWWIE meis ..... alleen al van er naar kijken maakt blij!!!!!!
    Ziet ik natuurlijk wel weer hertjes hertjes hertjes .... en denk ik owwwwww hertjes hertjes hertjes .... en PATS .... dacht ik dat hertjesvirus gezakt was ..... NEEEEE .... hertjes hertjes hertjes :-)
    Zou ik van hertjes hertjes hertjes houden???? Ben je mal .... waar was ik .... ow ja .... hertjes hertjes hertjes hahahahahaha

    En dan bordjes bordjes bordjes .... wat is het toch een schat he die Jenneke. Zooooo leuk!!!!!!!!! Zoooooo lief!!!!!! Serieus .... ze moet er vitrinekasten bij gaan leveren hahahahahaha

    Heeeeeeeeeeeeeeerlijk van genieten meis!!!!!

    Ik scroll nog effies naar boven ... hertjes hahahahahahaha

    Dikke knufffff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha...ik moest ook al aan jou denken toen ik die schattige hertjes zag...ik dacht die Moos wordt me toch jameloers als ze dat ziet..LOL..

      Verwijderen
  9. Ik doe mee: WAUWWWWW wat een heerlijk, lieve, ontroerende, gezellige, vrolijke post! En wat lief dat wij mee mogen genieten, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor je Maddy. Heel veel plezier met de spulletjes. Fijn dat we in blogland elkaar zo heerlijk kunnen verrassen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wauw met jou en iedereen mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. owwwwwwwwwwwwwwwww lieverd heerlijk zo in de wattenbollen gelegd te worden prachtige spullen van susan ook zeg nog gefelies daarmee,

    geniet er maar lekker van

    lieve groet jennneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dag, met zoveel leuke dingen! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great :D
    Greetings from Poland
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier is het woord Wauw inderdaad wel op zijn plaats! Wat een verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is je gegund maar ik moet ook even kwijt.....wat een verrassing van twee lieve mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh Maddy...ik kan ook alleen maar zeggen WAUW!Daarnaast ben ik nog eens zo'n bofkont om ook van dat mooie serviesgoed van Jenneke te hebben mogen ontvangen!Lucky us!


    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke pakjes heb je gekregen!

    liefs,
    Samanth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je verwend!!!! Jammer dat je de award niet gewonnen hebt, maar dit maakt alles goed toch? Alleen die bordjes van Jenneke al!!!! En al die hertjes, en de reactie van Moos hierboven, ik lig dubbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat ben je toch een lief mens. Ik moest gisteren al slikken toen ik je lieve en zeer enthousiaste mail las en nu heb je ook weer een glimlach op mjjn gezicht gebracht.
    Ja heb gewoon mijn gevoel gevolgd hoor, dubbele nummers zijn voor mij speciaal en nu vond ik dat een verrassing waard en waar kon ik je beter mee verrassen als met hertjes, want dat was je keuze bij de Give Away ;).
    Warme groetjes en dikke knuffels terug en ik ga je ook volgen hoor want volgens mij deed ik dat nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk he, al die hertjes van Susan. Ik heb ze ook gekregen, was er ook heel blij mee! Kunnen we allebei naar harte lust hertjes stempelen!!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...