maandag 25 februari 2013

Paperclips

Ik heb een beetje met paperclips zitten stoeien, leuk om te doen...lekkere kleine werkjes, ik hou er van!

Let vooral ook even héél goed op het prachtige logostempel...LOL...gemaakt door Hanneke van Prutselz! 
Ik ben er reuze trots op, zo leuk om nu letterlijk mijn eigen stempel overal op te drukken:-)!!





Ik heb ze gemaakt voor in mijn MaakHetFF winkeltje


Vandaag is er trouwens een gezamelijke Give Away gestart van Jenneke en Hanneke (Prutselz)
Ze hebben samen een heel leuk pakketje vol STER-allures bedacht:-))!
 Kijk zelf maar even, klik HIER

Fijne avond!!
**Grtzz..Maddy**

28 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke paperclips, super!
    En die stempel, die is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk en inderdaad die cupcakes zijn top!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn tof gevonden!

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn echt super leuk! Als mij vriendin die strikjes ziet.......

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa, mooie kaartjes Maddy! Och, wat een schattige paperclips, vooral die met de cupcakes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gepimpt die paperclips enne mooie stempel ik zou ook wel vaker mijn stempel ergens op willen drukken maar ja ik heb geen stempel :-)
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, vrolijke paperclips. Beter dan die saaie. ;-)
    lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke paperclips en helemaal echt die stempel.
    Ziet er geweldig uit!!
    Groetjes van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke paperclips!
    Ik snap wel dat je overal die mooie stempel op wilt gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha zekers leuk ! met die stempel !
    en zoals altijd ziet jouw werk er super mooi uit,
    die taartjes zijn verrukkelijk !!

    xxxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zooooooooooow jij maakt t ff zeg...Geweldig leuk, hoe krijg je het weer bedacht!!
    En dan je stempel ♥ unne echte Prutselz ♥
    Lief dat je de give away linkt van Hanneke en siss ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die paperclips! Inderdaad, je moet er maar opkomen, leuk bedacht!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. owwwwwwwwwwwwwwwwww dat staat wel ZO STOER!!!!!! jou logo!!! ♥♥♥ wat een lieve hartjes ♥♥

    en so sweet of you ...... onze linken je bent een reuze schat

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige paperclips! Ik ben ook in het bezit van de paperclip met hartjes..helaas ingepikt door de meiden ..in hun voorleesboek! ze zijn allen prachtig, kunststukjes..je kaarte erbij maakt het compleet; super stempel;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, zo mooi! En een leuk idee!
    En ja, die stempel van Hanneke is ook leuk hè (ik ben ook al zo'n gelukkige eigenares), groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn geweldig en wat leuk zo met die stempel, helemaal leuk, toppie
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hè,Maddy wat een leuke clips heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk dat zijn nou nog eens leuke paperclips!!!!

    Paperclips zijn sowieso fascinerend .... hoe heeft iemand het ooit kunnen verzinnen ... zo een praktisch wereldwijd dingetje hihihihi
    Maar nu, opgepimpt door Miss Maddy ... zijn ze helemaal geweldig!!!!

    Ik begrijp je stempeldrang volkomen .... hij is ook wel heeeeeeeel leuk moppie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel leuk gemaakt die paperclips!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ow, wat heb jij leuk gestoeid zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die zien er kei tof uit!
    Altijd fijn om zo'n paperclip te hebben!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zijn schattig die paperclips...en het lijkt me heerlijk om zo je eigen stempel op je werk te kunnen drukken:)
    Nog een fijne dag.
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk die paperclips en je eigen stempel is helemaal te gek.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn ze leuk!!! En helemaal met die stempel eronder! ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...