dinsdag 14 mei 2013

Druk..druk..druk..

Er komt momenteel erg weinig van bloggen....weinig van freubelen ook trouwens:-). Ik ben wel dagelijks met mijn bloemensjaal bezig, maar zelfs dat gaat mondjesmaat en doe ik vooral s'avonds bij de t.v. verder staat alles op creatief gebied op een zeer laag pitje helaas...het is even niet anders....niet omdat ik niet wil, maar de tijd ontbreekt me de laatste tijd door van alles en nog wat en vanaf vandaag ben ik ook weer voor een aantal weken aan de slag gegaan in het atelier van Kiezeltje
dus voorlopig zal dat pitje nog laag blijven:-))

Ondertussen doe ik wel lekker inspiratie op hoor, ik heb gisteren een boek besteld wat ik  gewoon MOEST hebben:-):


..en van die leuke bloemblokken kun je weer hele leuke andere dingen maken...zoals dus een bloemensjaal of zoiets als hieronder wat ik tegenkwam op Pinterest!


Ik ga lekker dromen over wat ik allemaal (ooit) wil gaan maken...

Dus als jullie me even iets minder zien...dan weten jullie in ieder geval hoe dat komt!

**Grtzz..Maddy**

16 opmerkingen:

  1. Rustig aan hoor meis het komt allemaal van zelf weer!!Maar dat boekje is zeker erg leuk.Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die ideetjes en suc6 met alles waar nu je energie nar uit gaat
    Knufff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww wat een gaaaaaf boek lijkt me dat meis!!!!

    Je energie even op dat wat moet en mag inzetten MaddyMeis .... de rest easy peacy relaxy .... komt wel weer als de tijd weer daar is :-)

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk boek. Ik snap wel dat je dat moest hebben.
    Dat pinterest is zo gevaarlijk leuk:) Lekker dromen wat je ooit eens zal gaan maken :) en nu gewoon bankhangen met je haakwerkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het boek ook al eens in mijn handen gehad, maar twijfelde. Doe maar rustig aan, wij bloggers lopen niet weg. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, ik heb hetzelfde, minder blogs. Er is buiten zoveel te doen. Geeft niets, op de achtergrond is iedereen aanwezig!
    Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even rustiger aan dan! Ja, leuk boek, ik heb er al tig keer mee in handen gestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk boek,ohhh ik wilde vandaag ook lekker freubelen en al met al is er helemaal niets uit mijn handen gekomen vandaag en was in eens de dag alweer zo goed als om:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowww wat een mooi boek lijkt me dat
    enne take it easy he ( take a sisi ) alles op zijn tijd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk boek.
    Maar doe het toch maar rustig aan. Dat haken en fröbelen komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé, waar heb ik die mooie top eerder gezien? ;-) (het zijn wel 42 vierkanten hè)
    Leuk dat je weer in het atelier aan de slag kunt (wie weet kun je dan weer een lintjesregen houden ;-) )
    Vergeet alsjeblieft niet te ademen, dat is veel belangrijker dan bloggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee doe lekker rustig aan meid . Lekker tijd voor jezelf nemen , is heel belangrijk . Mooi boek !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In deze tijd van het jaar komt er van bloggen en freubelen bij velen weinig terecht. Er zijn zo veel andere dingen die ook gedaan moeten worden en als je een grote tuin hebt kost dat ook de nodige tijd.
    Lekker bloggen wanneer het je uitkomt en data het wat minder is maakt niet uit, ik blijf je volgen.
    Ik ga nu mijn eigen mandje met niet afgemaakte dingen maar eens op de foto zetten, ook op mij. Blog is het wat stiller dan anders.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. rustig an hoor Maddy je kan maar 1 ding tegelijk.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Maddy, zodra ik de potjes met tijd binnen heb, zal ik je wat sturen! Doe rustig aan, want als je jezelf voorbij loopt, ben je nog verder van huis! (wat een uitspraak zeg :-)) groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles op zijn tijd en in vrije minuutjes in boekjes bladeren is ook best fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...