vrijdag 17 januari 2014

Colsjaal en mobielhoesje.

 Een tijdje geleden liet ik in deze blogpost: klik, onderstaand bolletje zien waarvan ik een colsjaal wilde haken.


..deze sjaal is al een poosje af en staat inmiddels in mijn Etsywinkel, maar ik heb hem hier nog helemaal niet laten zien, bij deze dus:



Hij is op dezelfde manier gehaakt als de groene col (halve stokjes in de achterste lussen), maar dan smaller en twee keer zo lang zodat je hem nog een keer kunt omslaan. Ik heb gewoon 2 bolletjes opgehaakt. Het is jammer dat je de kleuren niet zo goed op de foto krijgt, want in het echt zijn ze nog feller en frisser!

***

Op FaceBook zag ik deze vilten harten van Kimya verpakkingen voorbijkomen:


Met de volgende tekst er bij:
"we gaan een wedstrijd uitschrijven wie onze vilten harten het mooiste kan verwerken, we sturen er 15 toe naar de eerste mensen die reageren op dit bericht, die mogen hun creatie voor 31 januari plaatsen op ons blog!"

 Ik hou wel van een uitdaging dus heb gelijk gereageerd en je moest via een mailtje, je adres doorgeven...het was wel afwachten of ik er bij zou zitten, dat wist ik pas op het moment dat er zo'n hart in de brievenbus zou liggen....en jawel, ik vond er één op de mat!!  Het thema is Valentijn en dit is wat ik er mee gedaan heb:


Een gehaakt mobielhoesje speciaal voor je 'lief' met Valentijsdag.
Het patroon heb ik via Pinterest opgeduikelt en vind je hier: klik

Kimya verpakkingen heeft ook een blog: klik
Daarop staan leuke inspirerende voorbeelden van spulletjes die ze verkopen en wat je daar mee kunt doen, of hoe je ze leuk kunt pimpen. Alle inzendingen zullen daar ook op komen te staan, dus neem eens een kijkje!!


Wens ik iedereen alvast een heel fijn week-end!!

**Grtzz..Maddy**

31 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke col.
    Dat mobielhoesje is ook gaaf zeg en niet alleen leuk voor valentijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww die kleurtjes van die mooie col .... helemaal kleurtastisch!!!!

    Owwww en dan het mobiel-harten-hoesje ...
    Mijn mening .... een hartje super mooi verwerkt!!!

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken die bol, ik heb een perfect beeld bij de kleuren: geweldig, heerlijk vrolijk!
    Erg leuk en lief hoesje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je col en het telefoonhoesje is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi je colsjaal
    maarre dat telefoonhoesje is amazing mooi ♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je col en het telefoonhoesje is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owww die col ♥ i luv it meis! En wat een prachtige telefoonhoes heb je gemaakt ♥ helemaal super zo met dat hart erbij ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie col heb je gehaakt. Prachtige kleuren. Het telefoonhoesje vind ik ook super. Ik heb een give away, doe je ook mee? Fijn weekend, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Col ziet er vrolijk uit...best lastig met die kleurtjes hè? In het echt vaak veel frisser en kleuriger :)
    Zag het net op FB en dacht hé die hartjes zijn van Kimya, dus snel naar je blog...en wat een uitdaging. Je hebt er in ieder geval iets heel leuks mee gemaakt!
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, die sjaal is gaaf zeg, om vrolijk van te worden.
    Super wat je hebt gedaan met het hart, mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het allemaal even prachtig wat je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie sjaal, toffe kleuren. Je telefoonhoesje is ook knap.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk kleurrijke col heb je gehaakt! Die zal vast erg fijn dragen.
    Het telefoon hoesje vind ik super! Heel leuk dat rood in combinatie met het grijs, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw mooie col toch maar eens even jouw etsy-shop opsnorren ;) en het hoesje wordt de nummer 1!!
    Liefs uit Ingen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie fleurige col is het geworden en dat de kleuren in het echt mooier zijn weten we wel, we hebben allemaal met dit euvel te maken.
    Mooi telefoonhoesje heb je gemaakt. En een leuke actie van Kymia, ik heb hem gemist.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat telefoonhoesje is suppermooi!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zowel de col als het hoesje ( van mij moet je winnen) vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk hoesje zeg. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk de col, maar het hoesje is de overtreffende trap, wauw, leuk en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mens wordt helemaal vrolijk van die colsjaal, mooi!! En dat heb je mooi gedaan met dat hartje, voor mij mag je winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een vrolijke colsjaal! En wat een leuk idee met dat mooie hartje! Een hele goede verkoop gewenst! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De col is erg mooi, leuk met die felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kleurverdeling bij de colsjaal :)
    Superleuk telefoonhoesje heb je gemaakt, mooie kleurcombi en samen met het hartje erop maakt het een perfect plaatje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke col! Het mobielhoesje is ook heel gaaf. groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, stunning! What a wonderful cowl, great colors. And the mobile case is very lovely, too!!
    Have a great weekend!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat gaaf het hoesje en ohh dat is echt een gave webwinkel,ben er een poosje terug ook geweest om mijn bestelling op te halen,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat heb je mooi gedaan, met dat hartje.Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goed gepimpt, is direct iets anders, hé! Mooie sjaal ook, vrolijk kleurtje bij deze regendag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom elke maandag weer een creatie linken op ikblogjijblogt, wie weet zet ik je extra in de kijker!
      Groetjes Sofie

      Verwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...