donderdag 23 september 2010

Celtic Trefoil en Princessa ketting

Ik heb er momenteel lekker de 'sokken' in en heb inmiddels alweer diverse dingen gemaakt. Als het lekker gaat, moet je daar natuurlijk ook gebruik van maken! Er komt altijd wel weer een periode dat er niks uit je handen komt, dus we kralen maar even vrolijk door nu:-))
De Celtic Trefoil is naar een patroon van mijn favoriete ontwerpster Diana Fitzgerald...deze wilde ik al héél lang maken en dacht eerlijk gezegd dat hij lastig te doen was, maar dat viel achteraf reuze mee! Ik hou hier gewoon van, het heeft een wat strakke, moderne uitstraling en door de leerveters krijgt het zelfs nog wat stoers! Dit kun je ook gewoon bij een spijkerbroek dragen.

Design by Diana Fitzgerald

De volgende ketting is wederom een eigen bedenksel, ik vind het leuk om verschillende technieken met elkaar te combineren en zie dan wel wat het resultaat wordt. Dit is een combi van de gewone tubular herringbone, twisted tubular herringbone met meegeregen parels (vraag me niet hoe ik die ertussen meegeregen heb, want dat kan ik niet eens uitleggen) en een ovale hanger in de peyote-techniek. Ik heb hem Princessa genoemt, omdat hij wel iets 'prinsesserigs' heeft:-)

Design by Maddy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...