donderdag 28 juni 2012

In The Picture

Dit wordt een regelmatig terugkerend item, waarin ik elke keer één artikel uit de winkel van DitteMeDatjes wil tonen. Ik ben deze winkel zo'n 6 jaar geleden samen met mijn zussen begonnen en ik run hem grotendeels vanuit ons huis. Deze winkel is toch één van de dingen die me dagelijks bezighouden en waar een groot deel van mijn tijd in gaat zitten, nog steeds met veel plezier hoor! Ik vind het leuk om de dingen die ik zelf erg bijzonder, grappig, mooi of speciaal vind eens extra in het middelpunt te zetten en ook het waarom, want iets spreekt je toch vaak aan om een bepaalde reden.



Ik was hier gelijk weg van toen ik het zag, heb altijd iets met kleding gehad. Ik ben gediplomeerd coupeuse en ondanks dat ik er nu weinig tot niets meer mee doe (was na jaren van vermaakwerk even helemaal klaar met die naaimachien), kan ik wel als een blok vallen voor dit soort dingen:-)
Het is een pakketje met vouwblaadjes en een boekje waarin 8 voorbeelden staan voor het vouwen van jurkjes, hoedjes, schoenen en ondergoed...gewoon té leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...