zondag 11 november 2012

Fijne Zondag

Het was vandaag een fijne Zondag! Mijn dag begon al heel erg goed met het winnen van de Give Away bij Vera van het blog Geniet van ieder moment 
Vera maakt hele mooie stempeltjes en voor de Give away mocht je uit een paar verschillende stempeltjes ééntje kiezen die je graag zou willen winnen...ik heb gekozen voor een bolletje wol, waar ik van meet af aan al helemaal weg van was! Zie hier:

Dat was nog niet eens alles, want ook haakt ze daarbij nog een vogeltje in een kleur naar keuze en komt er nog een stempelkussentje bij...zo gaaf!!

Daarbij was het vandaag heerlijk weer, een verademing na die sombere dagen om even lekker het  zonnetje in huis te hebben!
Ik heb vanmiddag heerlijk zitten haken en de tijd gehad om een wat groter project wat er nog lag af te maken. 
Ik was al even bezig met het maken van een tissuedooshoes, die wil ik geven wanneer ik klaar ben met mijn tijdelijke job in het atelier.
De kleuren zijn daar overwegend wit en roze en er wordt heel wat afgeniest, dus had ik al vrij snel bedacht dat ik zoiets wilde gaan maken:-)
Ik heb hem 'opgepimpt' met gehaakte rozen in verschillende maten en een gehaakt schaartje, een patroontje van One&TwoCompany waar ik aan ben gekomen via Nancy van het blog Homemade By Nancy



Zometeen ga ik lekker bankhangen...eerst even woordjes leggen op Wordfeud en nog even wat haken, dan vroeg naar bed, want wekkertje gaat weer om 6 uur..blêgh..

Fijne (werk)week allemaal!
**Grtzz..Maddy**

20 opmerkingen:

  1. Ik zag al dat je gewonnen had meis!!!!!
    Helemaal heerlijk toch!!!! Dat wordt stempelen, stempelen en nog eens stempelen hihihihihi

    Wat een schitterende tissuedooshoes! Dat schaartje erop is ook GEWELDIG!!!!!

    Hang ze op de bank meis en Wordfeudze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maddy, ook een hele leuke blog hier. Ik ga nog een beetje rondneuzen want het lijkt mij hier allemaal de moeite waard :-) Bedankt om mij te komen volgen en van harte gefeliciteerd met je gewonnen give-away. Groetjes, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel heb je gewonnen. Ik ga snel even neuzen op haar blog.
    De tissuedoos is erg mooi geworden!
    Veel succes met bankhangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooeeeh leuk hoor dat stempeltje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de gewonnen give away, dat bolletje wol vind ik ook zo gaaf!
    Mooie tissuedooshoes heb je gehaakt! Mooi met die bloemen en heel toepasselijk met dat schaartje. Die heb ik ook uitgeprobeerd, leuk patroontje (ik wil hem nog van zpaghetti proberen).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de gewonnen give away en wat een mooi hoesje heb je gemaakt. Zo'n hoesje was één van mijn eerste haaksels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het stempeltje, hij is id erg snoezig. Dat staat toch veel mooier dan z''n doos hé, mooi gemaakt Maddy.

    Voor straks lekker slapen.

    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is vroeg dr uit meis!!!! van harte gefelies met je gewonnen give away bij vera, echt leuk!!
    en wat heb je weer voor prachtigs gehaakt zeg dat wordt een leuk kado!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave tissuedoos en zulke mooie kleuren.
    Gefeliciteerd met de gewonnen give away, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je GiveAway! Leuk zeg!
    En je tissuedooshoes is super...heel mooi gemaakt!

    Lekker vroeg onder de wol...6 uur is wel erg vroeg...brrrr. Slaaplekker!

    Groetjes Dinaz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, geluksvogeltje dat je bent! En wat een prachtige doos zeg. De kleuren zijn leuk en ja, het schaartje was ik ook al tegen gekomen... erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die tissuedoos is echt mooi geworden!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh Maddy leuk die stempel!Je tisseubox ziet er ook super uit en zal zeker een schot in de roos zijn!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je prijs! en een hele mooie tissueboxhoes heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, een prijs, gefeliciteerd! :-) Gezellig, zo'n tissue-box, mooie kleurtjes! Wat wij al een groter project noemen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha...ja dit is voor mij echt een groot project, daar doe ik best een poosje over ( leg het steeds weg:-)

      Verwijderen
  16. Allemaal bedankt voor de lieve reacties weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. enne wil jij mij jou adres sturen
    zie : http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/11/rt-by-jenneke-crown-y-uitslag.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is leuk!! Mooie kleurtjes! En dat schaartje erop is echt super! Gefeliciteerd ook met je give-away.
    Fijn weekend vast!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Congrats for the giveaway! Your tissue box cover is very nice!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...