zondag 16 juni 2013

Stichting jarige job sleutelhangers en post!

Een héle poos geleden deed ik hier een oproepje om sleutelhangers te maken voor Stichting jarige Job.
HIER kun je dat blogbericht nog even teruglezen.

Als je een oproep doet, moet je natuurlijk zelf ook meedoen:-) het heeft even geduurd doordat er weer zoveel andere dingen tussendoor kwamen, maar het zat steeds wel in mijn achterhoofd en hier zijn ze dan eindelijk, mijn sleutelhanger bijdrage voor deze aktie.

Ik heb er lang over nagedacht, omdat ik vond dat het zowel voor jongens als meisjes leuk moest zijn en ik las dat er een dropsleutel aan gehangen gaat worden, daardoor kwam ik op het snoep-idee:-)

De uiterste inzenddatum is 30 Juni, dus wie er nog mee wil doen...het kan nog net, je steunt er een goed doel mee en je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.

Mocht je dit lezen Marjo, deze komen in ieder geval jouw kant op!!



Wil je ook van die leuke snoepjes maken dan is er zowel op Ravelry een Engelse beschrijving voor dit soort snoepjes te vinden klik HIER en op het blog van Valerie vind je een Nederlandse versie klik HIER

******************

Ik werd gisteren heel erg leuk verrast!! Van die lieve Moos viste ik zomaar een enige echte "MoosFishie" uit de brievenbus!! 
Verpakt in een prachtige envelop (die ik in mijn enthousiasme helaas bij het openen te ver doorscheurde:-(
en met een heel lief kaartje erbij! 

 
Van dit soort onverwachte post, kan een mens zo blij worden!!
Dankjewel lieve MoosieMeis, je bent een schat!!

Wens ik iedereen een hele gezellige (vader) dag!!
Hoop dat het nog een beetje buitenzitweer gaat worden...

Trouwens iedereen bedankt voor de leuke enthousiaste reacties  op mijn vorige blogbericht:-))!!

**Grtzz..Maddy**



19 opmerkingen:

  1. Wat een snoeperige snoepsleutelhangers meis. Vind ze helemaal geweldig!!!!!!

    Enne heel graag gedaan meis. Zo spontaan opsturen dat vindt Moos ook de leukste stuursels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat leuk die snoepjes sleutelhangers.
    Ik heb die ook ooit eens gemaakt voor een swap, vielen echt in de "smaak".
    Dit patroon heb ik er toen voor gebruikt
    http://www.ravelry.com/patterns/library/pinwheel-candy
    Superleuk om spontane post te krijgen, zeker als er zo'n leuk Fishie in zit :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg gisteren ook zo'n echte Moos fishie! Helemaal blij mee!

    Je snoepjes zijn ook leuk geworden!

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke sleutelhangers!
    Zo knap ontworpen.
    En wat een gave post heb je gekregen.
    Die snoepjes, had Valerie ook zoiets?
    Fijne dag
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee eigenlijk?! Ik heb er ooit eens een foto van voorbij zien komen via google afbeeldingen, maar geen idee meer waar of van wie dat was:-)

      Verwijderen
    2. ik heb ze gevonden...leuk joh, ben meteen begonnen. Ideaal voor mijn ieniemini restjes. Bedankt Maddy, heb ik weer een leuk klein haakwerkje:)
      http://atelier-valerie.blogspot.nl/2012/06/zoete-snoepjes.html

      Verwijderen
    3. Thanx voor het opzoeken, ik ga beide linkjes er even bij vermelden...scheelt mij weer!! xxx

      Verwijderen
  5. Wat een gave sleutelhangers! Echte feestgangers!
    Lief van Moos daat ze je zo verrast heeft, dat zijn toch echte oppeppers he, van die kleine gebaren, recht uit het hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze gaaaaf die sleutelhangers en verrassingen zijn natuurlijk altijd welkom!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh leuk je snoepsleutelhangers!Om op te eten!ha,ha...en ook bij jou een Moos Fishie dat 'rondzwemt'...leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt die sleutelhangers. En wat een fijne post ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die snoepjes sleutelhangers. En wat een lieve post van Moos.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier ook al zulke lieve Moossiespost! en wat een heerlijke sleutelhangers, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohoooo wat een mooie sleutelhangers !!
    en ik kreeg ook Moossiespost hihi moet er nog over bloggen. (tijdnood)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee, en wat een ontzettende leuke sleutelhangers. Knap hoor!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke sleutelhangers!!
    Super mooi gemaakt!
    Leuke post heb je gehad! En ik ook :)
    Bedankt voor het super leuke armbandje! Hij wordt met trots gedragen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die sleutelhangertjes zijn superleuk! Ik heb eens een ander snoep-sleutelhangertje gemaakt, komt uit een japans boekje. Dit patroontje ga ik ook vast nog eens proberen.
    Léuk een Moos-fishie! Ik werd verrast met een Moos-huisje, wat een bofferds zijn wij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...