donderdag 10 juli 2014

Mijlpaal!!

Vandaag kan ik de eerste mijlpaal met jullie delen wat betreft het afvallen!!


 De eerste 5 kilo zijn er af, ik zit nu net onder de 80 en heb de 7 in beeld (79.6 om precies te zijn :-)...jeetje dat een mens daarvan zo in jubelstemming kan raken!!!

Het is nog niet zo dat mensen zeggen van "goh, ben je afgevallen?", maar zelf zie ik het natuurlijk wel en begin het aan mijn kleding te merken....mijn spijkerbroeken gaan echt losjes zitten en de riem is al zeker één gaatje strakker! 
De joggingbroek die ik s'avonds in huis altijd lekker draag, hoefde ik de strikband eerst niet van vast te maken, dan bleef hij gewoon zitten, nu moet ik dat echt wel doen. want anders zakt hij van mijn bips af!!

Ik vind het nog steeds niet moeilijk, ik doe echt geen extreme dingen, alleen de zoetigheid (chocola, drop..koekjes) zeg ik absoluut nee tegen en let verder gewoon op, er zijn voor heel veel dingen alternatieven te vinden waar nét iets minder calorietjes in zitten..daar valt dus heel veel winst uit te halen!

Wel had ik mezelf beloofd dat als ik de eerste mijlpaal haalde, ik iets lekkers zou mogen om naar uit te kijken...en wel de Eton Mess Fudge, waarvan Angeline (Mijn Eigen Plekkie) het recept en de beschrijving HIER op haar blog heeft staan, ik ben namelijk een enorme fudgefan, dat leek me dus wel een gepaste beloning!!
Onder dat blogbericht is trouwens ook de belofte aan mezelf te lezen als ik die eerste mijlpaal zou halen...en belofte maakt schuld, zelfs al is het aan jezelf...dusss..

..dit week-end ga ik er mee aan de slag en het water loopt me nu al in de mond :-)!!!

**

Op crea gebied haakte ik paperclips/bookmarks
met ananasjes..


...en ben uiteraard nog met meerdere WIP's bezig, waaronder ook weer eens iets met kraaltjes!!



Fijne dag allemaal!!
**Grtzz..Maddy**


26 opmerkingen:

  1. Wat goed!!!! enne die fudge is echt heeeeel lekker, dus niet te veel van maken dan zitten je kilo's er zo weer aan . Leuk zijn die paperclips echt heel zomers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaaaa! Toppertje ! Ik ben trots op jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap van jou! Doe zo voort !!! Toppie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, keigoed gedaan meisje ! Volhouden nu !
    Fijn hé, als al je kleren 'los' beginnen te zitten !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow,...super! ben ook een beetje op mijn voeding aan het letten (chips, cola, snoep,...) maar het is niet gemakkelijk. Omdat ik weet hoe moeilijk het is wou ik je toch even een dikke bravo toewensen:-) Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow echt helemaal super Maddy. Chapeau voor jou...mij lukt het nog niet echt...och ja sommige dingen/gewoontes veranderen nu eenmaal wat langzamer.
    Geniet van de fudge! En je minder strak zittende kleren. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woa, wat ontzettend goed!! Terecht dat je daar trots op bent, dat is toch ook super fijn?
    Op naar de 10 kilo?
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat goed, je bent goed bezig ! Zo verder doen hoor ! Die paperclips zijn super !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed Maddy...geweldig..ik ben 20 kg te zwaar en ben zóó slecht in het volhouden. Ik vind dit dus écht súperknap en sterk van je...Je paperclips zijn leukk...ook lekker ananas...mmm, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vanuit Ingen een staande ovatie, wat ontzettend knap en veel kilootjes al zeg! Kuz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toppie Maddy...YOU CAN YES YOU CAN!!!Ik hoop dat je eaton mess fudge lukt,als het goedje niet in de koelkast bewaard moest worden en de temperaturen minder klef waren had ik je destijds wel een 'proef pakketje'opgestuurd ;-)...maar dat is met deze fudge en temperaturen helaas not doen ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!! Gaat goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig Maddy, super goed van je! Op naar de volgende mijlpaal!
    Leuk, die zomerse bladwijzers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Suuuuuuuuuper goed!! Ga zo door!
    Leuk die paperclips!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik wil je nog bedanken voor de blogpost van 22 juni! Alsof ik het verhaal van mezelf las! Deze week ook de knop omgezet en gezonder gaan eten (geen suiker meer en gezonde tussendoortjes)Ook ben ik weer gaan sporten en daar krijg ik veel energie van!

    Succes verder en hou ons op de hoogte!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat goed van je! Ga zo door topper!!

    Wij zullen je hier allemaal steunen :D

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo wat goed zeg. Petje af. Ik ben ook begonnen maar hier gaat het nog niet zo hard. En de komende dagen gaan daar ook geen verbetering in brengen. Maar ja dat komt omdat ik zelf het feestvarken ben ;-) na mijn verjaardag gaan ik gewoon weer vrolijk verder.
    Maar voor jou een dikke duim.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yeah toppie Maddy, ik ben best wel jaloers op jou. Zo knap dat je dit volhoud, chapeau!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sper, heel gaaf ga zo door, ik vind het knap van je dat je dit op je blog zet...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Harstikke goed en ja als je zoveel al afvalt kom je in de jubel stemming goed hoor lekker vasthouden ,want het is echt niet makkelijk zulke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hats off, congratulations on your weight loss! I have a hard time trying that ;-). The pineapple paperclips are super sweet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, superknap hoor! Heel veel succes, we lezen er vast nog meer over. Je paperclips zijn zó leuk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...