donderdag 2 juli 2015

Inhaalslag :-)

Jaaa...daar is ze weer!!...ik schaam me bijna hoe lang het is geleden dat ik voor het laatst geblogd heb. Ik kan wel gaan roepen dat ik druk was en me er geen tijd voor gunde (wat deels ook zo is :-), maar de belangrijkste reden was dat ik er geen zin in had. 

Ik was het even helemaal beu en ook Feestboek laat ik tegenwoordig grotendeels voor wat het is, gewoon een beetje social media moe denk ik...zoiets als een muisarm, maar dan anders..LOL..waar ik wel regelmatig rondhang is op Instagram...zo blijf ik toch ook nog een beetje 'ín contact' met diverse lieve mensjes.

Dat minder 'socialmedia-en' is wel mijn creativiteit de laatste maanden ten goede gekomen hoor moet ik zeggen..:-)

Een overzichtje van een aantal dingen die ik vanaf Maart tot nu heb gemaakt:






Dit is nog lang niet alles, maar wel in grote lijnen wat ik heb gedaan...ik heb veel gehaakt, maar ook de kleine kralen weer opgepakt...ik was bijna vergeten hoe leuk dat is om te doen, maar moet daar simpelweg de rust voor hebben.

Momenteel ben ik o.a. bezig met twee dekentjes, voor mezelf voor op de bank. Was eindelijk eens begonnen met de tulpendeken die al heel lang op mijn wenslijstje stond, maar kwam ondertussen de Granny Rose tegen op Pinterest en die vond ik ook zoooo leuk dat er dus nu twee dekentjes in de maak zijn, in dezelfde tinten.



Ik denk dat ik met dit bericht een aardig inhaalslagje heb gemaakt. Hopelijk pak ik het nu, na deze lange pauze ook wat makkelijker weer op, misschien komt het door de warmte en omdat ik op dit moment niet zo heel veel anders kan doen (alles wat je beetpakt plakt), maar het begon ineens weer te kriebelen om een blogbericht te maken :-)


Tot gauw!
**Grtzz..Maddy**
















13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent! Je bent wel druk geweest, wat een leuke dingen heb je weer gemaakt!Leuke sjaals en gezellige bloemenslinger! Ook de armbanden zijn mooi!Succes met je dekens
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je gewoon ff een lange blogvakantie houden, heel begrijpelijk. Maar je hebt zeker niet stil gezeten. Wathandig dat koordje door de col. de armbandenzijn erg mooi en zo fijn. Is dat gehaakt? En zelfs 2 dekens maken vind ze alle beide ergmooi. Ik denkdat ik het bij 1 had gehoduen en dan de rozen deken ging haken en als rand het andere patroontje. :-)

    Lieve groet en welkom terug.

    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar allemaal... en moet je kijken hoe goed het voor je creativiteit is geweest! Je hebt echt hele gave dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer iets van je te horen! Prachtige dingen heb je weer gemaakt. Ben zelf ook weer bezig met rocailles. Heb onlangs een weefraam ervoor besteld zodat ik ook patronen in de armbanden kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh maar je hebt nu wel veel moois te laten zien zeg, prachtig hoor ;)
    En je moet lekker doen waar je je goed bij voelt, dat is het allerbelangrijkste.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen zin om te bloggen hahaha zo niet herkenbaar! Fijn je ook hier weer te lezen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook al lang niet geblogd, ik heb genoeg te melden maar zijn geen leuke dingen en ook niet geschikt voor het blog dus. Die armband met die blaadjes is nog steeds favoriet, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi die roze armband en die blaadjesarmband!!!
    de dekens worden vast ook zo prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Absolutely unique and fine piece of information. I've never spent that much time reading before but this is really awesome.
    clipping path service
    Background Removal Service

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice Article
    Nice Article
    For Whatsapp latest news visit this web site

    https://whatsappnews.xyz/
    whatsappnews

    BeantwoordenVerwijderen


  11. There is no topic that is missed from their all surveying eyes in the given law topics. It makes them capable enough of writing good assignments quite easily and effectively. If you are feeling stuck with the different law topics than connect to our professional Taxation Law Assignment Help .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. There are many significant benefits of option custom boxes wholesale good quality custom packaging for your products some of which are discussed below:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Generally, the turnaround time ranges from eight business days to ten days t boxes once the design has been approved. On the other hand,
    if you’ve ordered the rigid boxes or it’s a bulk order, t packaging the turnaround time will increase but it will be shared ahead of time.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...