woensdag 11 augustus 2010

Over voornemens...

Nou...van mijn goede voornemen komt alweer bar weinig terecht...hoewel m'n blog nu inmiddels al wel aardig is ingericht en zelfs een gastenboek bevat...waar ik overigens reuze trots op ben, omdat ik die er met veel kunst en vliegwerk zelf heb opgekregen en dat als voormalig digibeet!..dus beloon vooral mijn moeite en laat een berichtje achter:-)))...heb ik verder nog niet echt veel laten zien.

Ik ben gewoon over het algemeen niet zo goed met voornemens denk ik, want voor onze vakantie naar Frankrijk had ik nl. grootse kraalvoornemens, manlief was geblesseerd aan zijn knie en het zou dus vooral een relaxvakantie worden...daarom halve achterbak van de auto volgegooit met kralen, alles moest mee, je weet immers maar nooit en je wil natuurlijk niet misgrijpen in de vakantie...en wat heb ik uiteindelijk gemaakt??...één hanger! (schaam)
Op zich ook wel een goed teken, want er was zoveel afleiding dat ik amper aan kralen toe kwam en heb me 3 weken prima vermaakt, daar niet van, maar denk niet dat ik volgende keer nog zoveel 'mag' meenemen:-)
Bij deze dan de bewuste hanger...het resultaat van 3 weken France..


Design by: Peetje

1 opmerking:

  1. Hai Maddy!

    Ziet er goed uit, zowel je blog als je hanger:)
    Ik denk inderdaad dat het een heel erg goed teken is dat je "maar" 1 hanger hebt gemaakt, want dan heb je het te druk gehad met vakantievieren.
    Goed bezig!
    Keep up the good work!

    Groetjes Alexandra (er staat sterretje maar hoe dat er nou komt weet ik ook nog niet haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...