zondag 22 juli 2012

Kort berichtje!!

Even een kort berichtje!
We zijn gisterenavond laat teruggekomen van een heerlijke twee weekjes vakantie in Bretagne. We hadden daar vrijwel geen internet, heb de gebeurtenissen hier alleen de eerste week een klein beetje kunnen volgen, maar daarna niet meer en ik ben helemaal overdonderd door een mailbox vol superleuke en lieve berichtjes na aanleiding van het slippertjespatroon en mijn give away...het aantal volgers is gewoon verdriedubbelt in die tijd!!...ik ben er écht een beetje ondersteboven van hoor, ongelofelijk!!
Het is ondoenlijk om op iedereen persoonlijk te reageren, dus doe ik het even zo: ALLEMAAL ONWIJS BEDANKT VOOR AL DIE LEUKE EN LIEVE REACTIES EN NOGMAALS WELKOM AAN ALLE NIEUWE VOLGERS!!

Ik ga uiteraard wel proberen de vragen die er waren te beantwoorden, maar dat zal niet vandaag zijn, heb er nog niet de rust voor, eerst andere leuke dingen doen *zooi ruimen en wassen*

7 opmerkingen:

  1. Welkom thuis, enne... je slippers zijn echt een hit! Zeker nu het ook echt zomer is geworden, haha.

    Ruim ze,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom thuis en fijn dt je zo genoten hebt....
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis en rustig weer aan het wennen in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke thuiskomer toch? zoveel reacties.
    Leuk dat je mee doet aan mijn give away.
    Geniet nog lekker van het zomerse weer,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hoe was het in Bretagne? Mooi is het daar he?? In iedergeval welkom thuis.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bretagne was geweldig, we zaten op een waanzinnig mooie plek aan de kust en ik heb genoten van alle prachtige hortensia's daar, moest aan je denken hoor! Zodra we de foto's een beetje op orde hebben, zal ik er een paar plaatsen hier.

      Verwijderen
  6. Bedankt allemaal voor het welkom thuis trouwens...erg leuk die berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...