woensdag 31 juli 2013

Gewonnen en zomaar!

Het wat mindere weer kwam mij eerlijk gezegd als geroepen...binnenkort gaan we met vakantie en er moest in huis toch ook nog wel het nodige gedaan en voorbereid worden, met die warmte had ik daar de puf niet voor, dus heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de afgelopen koelere dagen!!

Vanmiddag werd ik weer blij verrast door leuke post! 
Afgelopen week-end was ik bij Antoinette (Just Made with Love by Antoinette) één van de maar liefst 10 winnaars van haar leuke Give Away. 
Antoinette gaf gehaakte mini portemonneetjes weg en ik ben gek op dat kleine spul, dus was superblij dat ik er eentje had gewonnen!! 
Vanmiddag lag hij in de bus, prachtig ingepakt..

 
...wat een schatje zeg, zo netjes gemaakt en ook nog eens in mijn favoriete kleurtje fuchsia roze!!


Hij kan open en er kan ook echt wat in. Ik ben er heel blij mee!
Dankjewel Antoinette voor deze leuke Give Away!!

***

...er was meer post, nl. "zomaar zomerpost" van Ellen (Ietsiepietsiekitschie)
Een mooie sprookjesenvelop met kaartjes, magneetjes een button en een trolletje! Die had ik vroeger ook.. jeugdsentiment!! 
Malou had hem meteen al ingepikt, ik kon hem voor de foto ineens niet meer vinden en hij bleek dus al op een potlood van haar te zitten...mooi niet:-))!
 

Hartstikke lief Ellen, dankjewel voor deze leuke post!!

***
Zoals ik aan het begin van mijn bericht al aangaf gaan we binnenkort met vakantie en zal het van deze kant dus een poosje stil zijn!



**Grtzz..Maddy**

26 opmerkingen:

  1. Leuke portemonneetje.. Bofkont.
    En ja die trol ken ik ook nog.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Geniet ervan, van dit super leuke mini-portemonneetje.
    Wat lief van Ellen om je deze post te sturen :-)

    Fijne vakatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig poertemoneetje ! en een trolletje a day... hihi, alvast fijne vakantie meis xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ja zeg, poertemoneetje is natuurlijk portemoneetje haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha...ik vond het juist wel grappig "poertemonneetje"

      Verwijderen
  5. Jij bent dus ook één van de gelukkige, tof!!
    Prachtig, bijna zonde om het te gebruiken!
    Nog fijne zomerdagen,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook één van de gelukkige winnaressen die zo' n leuk portemonneetje mocht ontvangen. Gefeliciteerd met de jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat is zeker een lief portemonneetje. Helaas zat ik er niet bij dus dat wordt zelf een keer maken. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk, sowieso dat je iets krijgt en dan ook nog eens van die schattige nostalgische dingen, geniet van je vakantie binnenkort en tot later weer op blogs, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is schattig, leukleuk! En wat een leuke post, gezellig! Hele happy holiday, geniet ervan! We gaan je zeker missen! Veel liefs, M&A

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dotje dat beursje :-) En alvast een hele fijne vakantie.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een heerlijke verwennerij Maddy...ja de perikelen voor de vakantie en dan met die temperaturen daar zou ik ook weinig voor voelen inderdaad!Gelukkig was het vandaag stukken beter dan hiervoor!Ideaal beursje wat je hebt gewonnen voor parkkermuntjes in te bewaren of iets dergelijks ;-)


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke post en genietze heh XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat portemoneetje is echt lief! Echt mazzel dat je gewonnen hebt! Gefelicitteerd!

    En ook nog leuke post! Heerlijk zeg!

    Fijne vakantie Maddy en tot snel

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is er de laatste tijd een hoop leuks bij jou in de brievenbus beland zeg! Leuk!
    Voor nu een fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn Maddy dat het portemonneetje ( OMG wat een woord, beursje is toch veel makkelijker) goed bij je is aangekomen.
    De zommer post is ook te gek, die trol, kwam hem vandaag ook tegen bij haakjuffie , zo leuk, want ook hier jeugdsentiment .
    Geniet er lekker van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi portemonneetje. Geniet er maar lekker van.
    Ook de zomerpost is leuk. Ik wist niet dat er van die grappige trolletjes zijn.

    Geniet lekker van de vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om zulke pakjes in je brievenbus te vinden,genieten zeg. Ik ga me de komende dagen in jouw gezelschap bevinden,hihi...ik ga proberen je slippertjes te haken,het belooft weer warm te worden en dan is buiten haken onder het solletje heel leuk...alvast een fijne vakantie gewenst en tot blogs,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke post! Daar wordt een mens blij van.
    En vast een hele fijne vakantie!
    Hartelijke groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super schattig beursje en wat een fijne post! Geniet van de vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij boft weer, met al die leuke gekregen spulletjes! Ik wens je een fijne vakantie! Hier hetzelfde verhaal, de afg. koelere dagen even heerlijk wat gedaan en vrijdag of zaterdag gaan wij ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik ben ook één van de bofkonten die een minibeursje in mijn brievenbus vond. Leuk is 'ie hè? Ik heb een rode en dat is nu ook juist mijn lievelingskleur...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief beursje is het! geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke post heb je weer gekregen! Dat portemonneetje is echt te schattig:
    Fijne vakantie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk zo'n schattig portemonneetje. Fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wowwww dat is nog eens post ♥♥♥ genieten genieten genieten !

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...