maandag 8 juli 2013

Sea Shells sjaal en minijurk

Ooo wat hebben we genoten van het zomerse weer de afgelopen dagen, voor de beestjes was het wat warm, maar die zoeken dan zelf wel een lekker schaduw plekje...in dit geval op tafel onder de plantenbakken:-)


 Ik heb heerlijk  zitten haken buiten. De Sea Shells sjaal is af, hij was erg leuk om te maken en ging best vlot. Deze is gemaakt van de grijze Acryl die ik had voor de rozenomslagdoek (zie vorige bericht). Ik beloof dat de volgende een vrolijk kleurtje gaat krijgen:-)...kan misschien wel even duren, wil eerst weer wat anders doen.





Het patroon voor de Sea Shells sjaal vind je HIER

 
Op Pinterest vond ik een schattig gehaakt minijurkje, mét uitleg...alleen kwam het van een Mexicaans blog en het zeer weinige Mexicaans wat ik ken is eetbaar...zoals een Taco of Fajita:-))


..gelukkig stonden er wel foto's bij, dus aan de hand daarvan ben ik een beetje aan het vogelen gegaan en dit is het resultaat:

..nog niet perfect, maar ik snap inmiddels de bedoeling:-)

Fijne avond!!

**Grtzz..Maddy**
 

20 opmerkingen:

  1. Moooooooi je Sea Shells sjaal!!!
    En dat jurkje .... geweldig toch!!!!! Hoe zo nog niet perfect?????

    Hier ook beesies die last van de warmte hadden ... hond is niet vooruit te branden hahahahaha
    Ik ook niet meer .... maar ik ruik mijn vakantie dus voel de laatste loodjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..ik vind het rok gedeelte nog niet helemaal kloppen:-)) Jaaa...heerlijk vakantie, de mijne is nog nét te ver weg om al te ruiken:-)

      Verwijderen
  2. Nou, ik vind je jurkje heel perfect hoor, zelfs mooier dan die roze. Niet zo bescheiden dus haha!
    En die sjaal is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze katten liggen onder de struiken of precies onder je stoel waar schaduw is...
    Wat een leuk jurkje heb je gemaakt, het is echt een schatje. Die wil ik ook gaan maken...!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jurkje ♥♥♥♥♥♥♥
    Mooie sjaal ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sjaal!
    En met dat jurkje is niks mis hoor! Prachtig!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie resultaten! Erg leuk inderdaad, dat jurkje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie shawl! En dat jurkje! Geweldig leuk! groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig jurkje!
    De sjaal is mooi geworden. Hoe ben je van plan om hem te dragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor dit "beestje" was het ook ietsie pietsie te warm, maar genieten doen we zeker van de weer.

    Wat leuk zo'n sjaal! En het jurkje is ook erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige sjaal. In deze kleur kun je hem met allerlei kleding dragen.
    Het jurkje heb je goed nagemaakt. Schattig!

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw & wauw!!!
    Wat is je sjaal mooi geworden, gaaf hoor!
    En je minijurkje is een schatje...inderdaad leuker dan de roze!

    Super! Geniet nog maar lekker van het weer! ☼
    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig jurkje zeg. Mooi gedaan hoor. En de sjaal nu al af pfff ik zou er minstens een maand over gedaan hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief klein jurkje en je sjaal is ook al zo mooi geworden

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het mini jurkje is heel goed gelukt hoor!
    ..en de seashell shawl is ook leuk geworden,denk dat ie ook heel leuk wordt met bonte kleurtjes:))
    Mijn katten zijn met dit weer alleen in de ochtend en avond buiten, verder slapen ze alleen maar...wat een leven hebben ze toch.
    groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de shawl is prachtig en het jurkje helemaal
    g e w e l d i g. Heb je daar een patroontje van ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige sjaal! Moest een beetje lachen toen je beschreef hoe ver je kennis van de Mexicaanse taal reikt. Bij mij is het namelijk niet veel verder. Ja, 'Caramba' of is dat Spaans? haha Schattig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..ik moet ook ineens aan Speedy Gonzales denken..."ariba..ariba"...LOL!!

      Verwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...