woensdag 25 juni 2014

Dankbare Dinsdag op Woensdag :-)

Gisteren was het Dinsdag en op veel blogs is dan het item 'Dankbare Dinsdag' te lezen, ik doe daar eigenlijk nooit aan mee, niet omdat ik niet dankbaar ben ofzo...integendeel, maar ik ben niet zo goed in vaste dagen bloggen :-)...maar deze keer was het voor mij toch wel een speciale dankbare dinsdag, al blog ik er over op Woensdag!
 
Ik was gisteren namelijk jarig en dat is al iets om dankbaar voor te zijn, omdat je er toch weer een jaartje bij 'krijgt'! Ik was vooral ook dankbaar voor alle lieve berichtjes via Facebook, sms'sjes, telefoontjes en post die ik mocht ontvangen, ik vierde het niet echt (volgend jaar word ik 50 dus dan kan ik er écht niet meer onderuit:-), maar door al die lieve attenties voelde ik me toch de hele dag door jarig!
 
 
Mijn cadeau had ik een poosje geleden gecombineerd met moederdag al gekregen en dat is de laptop waar ik nu dit blogbericht op zit te typen! Mijn allereerste eigen lappie!!
Had hiervoor altijd afdankertjes van Ronald, die als Systeembeheerder veel met computers werkt...heus niks mis mee hoor en voor mij hoefde het ook eigenlijk niet eens, maar hij vond dat ik nu maar eens een nieuwe moest krijgen en nu ik me alles inmiddels een beetje 'eigen' heb gemaakt, merk ik toch wel heel erg het verschil (vooral in snelheid:-) met de oudjes, ik ben er hartstikke heppie mee!!
 
Ik was ook heel erg dankbaar voor het wakker gezongen worden met van die "slaperigekikkerindekeelochtendstemmen" en een heerlijk kopje koffie, de gezellige ochtend met zus naar de markt, koffie drinken in het zonnetje en samen een broodje eten, het schattige boeketje waar Malou mee thuiskwam uit school en wat ze zelf voor me had gekocht, "kijk mam ik heb de kleurtjes uitgezocht waar je van houd" en voor het cadeautje van Sem wat hij vergeten was uit zijn kluisje mee te nemen en wat ik dus nog te goed heb, alleen het idee al...hahaha, ook eten hoefde ik niet te koken maar werd besteld en als toetje werd ik verwend met een zelfgemaakte verse fruitsmoothie!! Een topverjaardag!
 
 
Ook ben ik heel erg dankbaar voor alle lieve berichtjes die ik van jullie op mijn vorige blogbericht kreeg, dat doet je echt enorm goed en sterkt alleen nog maar meer om door te pakken! Het gaat me nog steeds prima af (zelfs gisteren:-) en ik begin het echt wel te merken, voel me nu al lekkerder in mijn vel en de riem kan een standje strakker!! Ik ben er nog lang niet dat besef ik best en ik hou jullie op de hoogte!
 
**
Ik verstuurde zelf ook nog post aan Esther en Moos, als bedankje voor hele lieve post die ik laatst al van ze mocht ontvangen en wat gehaakte blommen aan Susan om mee te helpen met het pimpen van haar omslagdoek!
 
Ik heb  trouwens ook weer een sjaal klaar, die show ik de volgende keer!!
 
Fijne dag allemaal!!
 
** Grtzz..Maddy**
 

17 opmerkingen:

  1. Bij deze nog van harte gefeliciteerd! En welkom bij de club van 49'ers!
    Wat had je veel post! Leuk dat je zo verwend bent en complimenten dat je ook gisteren zo goed bezig bleef met je nieuwe "ritme".
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo je verjaardag te mogen beleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een op en toppie verjaardag moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een op en toppie verjaardag moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en lekker verwend las ik al... helemaal goed meis.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn meis om zo verwend te zijn en op naar de 50.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd nog! Leuk om je toch zo speciaal verwend te voelen op je verjaardag. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!! Op een goed en gezond komend jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die verjaardag en leuk jouw te lezen bij dankbare dinsdag hihi X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa Maddy op dankbare dinsdag en wat voor één!!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen had je een geweldige dag!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar was dat feestje? Hier was dat feestje!!!

    Een geslaagd feestje waarvan je nog nazindert. Leuk om zoveel felicitaties te mogen ontvangen. Ik was vorige week eveneens jarig maar door omstandigheden heb ik deze niet kunnen vieren :-( Dan slaan we maar een jaartje over ... hihihi ....

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je die dankbare dinsdag zo intens hebt mogen beleven, je verjaardag is toch een feestje waard ook al vier je het niet ;). Fijn dat mijn kaart op tijd was samen met al die andere leuke verjaardagskaarten, ja post krijgen is leuk hè. Ik kreeg vandaag nog wat gehaakte bloemetjes en vond er nog wat in de oude doos, dus binnenkort ga ik mijn omslagdoek pimpen. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd. Fijn om zo te worden verwend. Vaak merk je pas hoe fijn iets nieuws is in vergelijking met het oude als je het nieuwe uitprobeert. Dat geldt zeker voor computers.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd!! Je bent heerlijk verwend en geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reuze gefeliciteerd hoor! Natuurlijk met je verjaardag maar zeker ook met je streven om af te vallen. Goed dat je het kan. Ik zou ook best minder mogen wegen, zeker als diabeet, maar mij lukt het echt niet. Misschien ooit... Geniet lekker (na) en een fijne dag!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat was een heeeeeeeeeeeeeeeerlijke dag! En volgend jaar mega feest hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...