dinsdag 11 november 2014

Kabelsjaal

Nou de kabelsjaal uit mijn vorige blogbericht is klaar!! Toen ik eenmaal doorhad hoe het werkte, was het superleuk om te doen en was de sjaal eigenlijk zo af!! 
Dit is hem uiteindelijk geworden, met een iets smallere kabel dus als het oorspronkelijke patroon! Het is een heerlijke sjaal voor de koudere dagen!



Sideways Cable Shawl, naar een kooppatroon van A La Sascha
Patroon is HIER te vinden.
Gemaakt van Stylecraft Special DK in de kleur Teal.


Fijne dag allemaal!!

**Grtzz..Maddy**


9 opmerkingen:

  1. Heel leuke sjaal Maddy! Persoonlijk kies ik wel voor een wat dikkere kabel, daar deze anders door het dragen snel vlakker wordt. En na wat wasbeurten zelfs zijn kabeleffect durft te verliezen. Misschien ligt het aan mijn manier van haken en/of aan de wolkeuze, weet het niet.
    In elk geval vind ik jouw sjaal prachtig!
    Fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Veel plezier ervan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Maddy, leuke kleur en patroon, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem lekker stoer, maar ook heel stijlvol; is maar net wie het draagt en hoe ;-) Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Ik vind het ook een heel mooie tint blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous!! ♥ Pretty pattern and a very nice color. Thanks for the link, just bought the pattern, too :D. Sunday greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...