woensdag 4 juli 2012

Verrassing!!

Werd ik me daar toch even verrast net! De postbode kwam langs met een grote envelop en kijk toch eens wat daar allemaal voor moois uit is gekomen!! Ben pas jarig geweest, maar voelde me gewoon wéér jarig!
Ik had met de Give-Away bij Dinah Creatief een mooie bedelarmband gewonnen en die lag dus in de bus, samen met allerlei extra verrassingen...zo leuk...Dinah je hebt me super verwend, de armband is nog mooier dan op de foto en wordt al gedragen ook:-)), de Hortensia kaart is prachtig, het zakje met het gehaakte vlindertje is schattig en dan ook nog zo'n geweldig leuk sjaaltje in een roze bb-ruitje...ik ben er enorm blij mee!!...*en stiekum beetje stil van*...
HARTSTIKKE BEDANKT DINAH!! Je krijgt van mij een virtuele knuffel:-)



Neem zelf eens een kijkje bij Dinah op haar blog of in het webwinkeltje met sieraden, bijouterie en vintage BeeYou!

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan. Ik ga er ook bijna van blozen :-) Het is zo leuk om iets te geven dat ik binnenkort weer iets wil weg geven.

    Alvast een fijne vakantie, Bretagne is prachtig en leuke brocante marktjes en winkeltjes. Wij zaten dichtbij het oudste stadje van Frankrijk LOCRONAN echt een bezoekje waard en op donderdag hebben ze daar ook markt.

    Groetjes Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor jou toch! Veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje!! Gefeliciteerd hoor!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...