vrijdag 31 augustus 2012

Laatste dag Give Away




Nog even een kleine herinnering...vandaag gisteren is was de laatste dag van mijn Give Away, morgen vandaag in de loop van de dag maak ik de winnaar bekend!!

 
Wil ik gelijk even iedereen bedanken voor de enthousiaste reacties en leuk om te lezen wat ieders favoriete snoeperijtje is (buiten de cupcakes natuurlijk:-)
Velen zijn dol op chocola valt me op, ook ik lust zo nu en dan heus wel een chocolaatje (liefst wit), maar eigenlijk ben ik toch meer een hartige snoeper...ik zal eerder een kaasbroodje of saucijzenbroodje kiezen dan een slagroompunt en voor hele oude kaas kun je me wakker maken! Zo dan weten jullie dat ook weer:-)


Om rechtstreeks naar de Give Away te gaan om nog een reactie achter te laten klik dan op de bovenstaande foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...