zondag 21 april 2013

Flower Power bloem 5 en 6 en een beetje fun

Ik ben weinig 'Blogaktief' de laatste tijd en dat zal een poosje zo blijven vrees ik. Thuis loopt er van alles en nog wat waar ik door opgeslokt word, ik heb de rust niet en binnenkort gaan we er ook nog even lekker tussenuit, dus mochten jullie me missen...ik probeer wel regelmatig mee te lezen, maar veel eigen blogberichten komen er gewoon momenteel niet uit mijn toetsenbord, er zijn andere dingen belangrijker op dit moment.

Ik freubel wel lekker tussendoor hoor, maar daar zijn een aantal dingen bij die ik (nog) niet kan laten zien...daar hebben jullie dus ook al niks aan..hahaha!

De laatste twee bloemen van de Flower Power Crochet bij Valerie kan ik natuurlijk wél laten zien: 

De Dahlia:

en de Anjer:

Ik heb de Anjer in twee kleuren gemaakt, weet niet of het te zien is, maar het laatste randje heb ik lichtroze gemaakt en de rest is donkerroze. De Anjer was nog best een hele kluif, maar hij is wel errug leuk! Benieuwd welke blommen we deze week voorgeschoteld krijgen van Valerie!


Dit plaatje kwam ik laatst tegen en oké het is ietwat bizarre humor, maar toch ook wel erg grappig...LOL..


Fijne Zondag!!
**Grtzz..Maddy**


19 opmerkingen:

  1. Soms moet je prioriteiten stellen. Ik weet er alles van. Jammer dat je nog niks kunt laten zien van wat je aan het maken betn. je blomkes zijn in elk geval wel schon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker doen wat jij wilt, gewoon je gang gaan en genieten van de zondag
    Het hondje, humor,...ik hou er van!!!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik loop regelmatig langs het huis van een oud buurmannetje, hij woont alleen en houdt z'n tuin prachtig bij. En hij heeft precies zo'n anjer in de tuin staan, zo mooi! Alvast fijne vakantie gewenst, geniet ervan! Tot gauw, dikke knuf van Queen Anne & moi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, wat een grappig plaatje.. :-) Hier het zelfde, ook druk met van alles en nog zoveel te doen, moet nog hink stap springen op de maan... Neem je tijd.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ha....ja dat plaatje is leuk....ik kon hem al...nog uit de 'Hyves'periode!;-)Je bloemen zijn mooi...ziet er goed uit en ehhh wat voor gaat en belangrijker is is nu eenmaal zo....gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt en ehhh het lijkt wel alsof we allemaal het gevoel hebben om bij elkaar op alles en nog wat te moeten reageren en systematisch berichtjes te moeten plaatsen...wat zit een mens toch raar in elkaar...ha,ha....want anders denken anderen ???? dit of dat....nou ja ik geloof dat we inmiddels na een bepaalde blogperiode ook wel weten dat dat toch ook weer niet zo is...dus Maddy...lekker je gang gaan zoals je zelf wil hoor...ik snap het in elk geval wel:-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek is dat ja...ik zeg dat zelf ook altijd tegen anderen die aangeven even wat minder te bloggen om wat voor reden dan ook, maar als je dan zelf in die situatie zit, voelt het toch stiekum een beetje als "in de steek laten" ofzo, terwijl ik ook best wel weet dat het zo niet ligt bij de andere bloggers!

      Verwijderen
  6. Denk aan jezelf....en je haakwerkje is ♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HIHI dat plaatje met die pup. HAHA. echt leuk. Ik zou zeggen doe rustig aan bloggen is leuk, maar moet ook leuk blijven. Als er even wat minder tijd voor is dan is dat zo. Ik denk dat vele van ons dit snappen. Er zijn ook zoveel andere dingen die gedaan moeten worden. Doe vooral wat je moet en WIL doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Maddy, bloggen is leuk als bijzaak.
    We zien je wel weer verschijnen als het zover is !!

    haha

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk kruipt heel veel tijd in bloggen... ik denk soms "moeder waarom naaien wij" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog vergeten bloemetjes heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De bloemetjes nodigen toch wel erg uit om ze ook te gaan maken.
    Bloggen moet geen verplichting worden, dus neem lekker je tijd.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik "ontvolg" nooit iemand.. dus ik zie je berichten en die van anderen gewoon weer verschijnen als je er weer tijd en zin in hebt!
    ben zelf ook soms een maand of wat weg..
    en ik denk iedereen wel eens!
    hahah ennnn ik heb de anjer ook in 2 kleuren gehaakt.. ik ga hem er zo op zetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We blijven lezen hoor, ook al is het effe wat minder, wat moet dat moet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed gelukt de bloemetjes.
    En bloggen is leuk, maar het moet niet als "verplichting" gaan voelen..soms gaan andere zaken gewoon voor.
    Niks mis mee...doen wat goed voelt, en veel plezier als jullie er binnenkort even tussen uit gaan.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rustig aan moppie .... enne straks volop genieten van een heerlijk tijdje weg!!!!!!!!!!

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het fijn dat je toch nog de tijd vind om
    één van de Crochet Flower Power bloemetjes te maken.
    Ze zijn zo mooi en gezellig.
    Doe wat je moet doen en schuif er maar weer lekker
    bij als het zover is.
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe rustig aan hoor! Leuke bloemetjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...