zaterdag 6 april 2013

Héhé de UITSLAG!!


Ooooo...wat heb ik jullie lang laten wachten...hahaha...dat was nou ook weer niet de bedoeling, maar er werd hier vanmiddag nog even unaniem besloten dat we pannekoeken gingen bakken, dus daar moesten nog snel boodschappen voor gehaalt en toen natuurlijk het bakken zelf en opeten! 
We zijn nét klaar en ik ben nog aan het uitbuiken met een kopje nespresso, maar zal jullie niet langer pesten:-))

Goed daar gaan we:

Er waren in totaal 60 reacties, dubbele en reacties van mijzelf niet meegerekend
Iedereen kreeg een nummertje en ik heb de nummergenerator er op los gelaten.


Het eerste pakketje Sunny Funny 1, het haaknaaldenhoesje en de bloempaperclips gaan naar:
nummer 14 en dat is:




Het tweede pakketje Sunny Funny 2, de bloemenslinger en de bloemonderzetters gaan naar:
nummer 11 en dat is:



Allebei van harte gefeliciteerd, hoop dat jullie er blij mee zijn en stuur me ff een mailtje (via de linkerkolom bij 'stuur me een mailtje') met jullie adresgegevens, dan ga ik er een leuk pakketje van maken en komt het in de loop van de week jullie kant op!!

Iedereen héél erg bedankt voor het meedoen, voor jullie superleuke en lieve reacties en vooral voor jullie geduld:-))!!

Jammer dat er altijd meer mensen niet als wel kunnen winnen, maar er gaan heus nog vele weggevertjes volgen, dus wie weet next time!!

Fijne avond!!
**Grtzz..Maddy**

38 opmerkingen:

  1. m'n hartslag is nu weer normaal ha! Gefeliciteerd voor de meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 toppertjes die hebben gewonnen, leuk!!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een opluchting de uitslag is er!! Gefeliciteerd dames! Iedereen fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè gelukkig, mijn sloffen begonnen al slijtplekken te vertonen van het ijsberen ;-)

    Gefeliciteerd dames! Het zijn heel mooie pakketjes!

    Maddy, dankjewel voor deze spannende give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan beide dames, en wij vinden het altijd leuk om mee te doen niet? (ik toch!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè hè, eindelijk rust :p
    Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte dames! En het was weer leuk om mee te doen, Maddy.
    Fijne avond.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. allebei gefeliciteerd en bedankt voor het organiseren, maddy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhh nou moet ik weer een borrel nemen

    Proost en gefeliciteerd meiden :-)

    Oeps glas achter over geslagen .... moet jou ook nog bedanken MaddyMeis :-)

    Nieuwe borrel ;-)

    Proost en dank meisie voor een super leuke give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha,,ach arm kind, wil je kopje koffie? * gaat heeeeele sterke bak zetten*.....lol

      Verwijderen
    2. Lijkt me heeeeeeeeeel verstandig ;-)

      Verwijderen
  11. Joepie!!! Wat een verrassing!! Gaf ik vanmorgen mijn GiveAway weg win ik er gewoon één bij jou...wauw!
    Ben heel blij, echt super blij met het haaknaalden hoesje...kan ik heel goed gebruiken!!!
    Alvast heel erg bedankt! Ik mail je even!
    Fijn weekend! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, en jij bedankt Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat leuk om die spanning lekker op te voeren. Ik heb echt wat vaker gekeken hoor, was zo benieuwd. Fijn dat ik nu weer rust heb haha. En natuurlijk van harte gefeliciteerd voor de winnaars. Heel erg leuke give away.

    groetjes saskia

    tjonge, die Moos heeft het er echt zwaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dames gefeliciteerd. Maddy je weet de spanning wel op te voeren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, m'n bloeddruk is weer gedaald...gefeliciteerd dames en iedereen een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oké, die pannenkoeken was een goed excuus :-) Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hihi je hebt de spanning goed op weten te voeren :-)
    ik wil je bedanken lieve maddy voor de mooie kans

    enne de winnaars van harte feliesss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, jij maakte het zéker spannend!

    Van harte gefeliciteerd voor de winnaars en dank je wel Maddy! Weet je, ik vind het leuke aan give away's dat je de meeste blogjes van degenen die meedoen wel kent. Bij een gewone wedstrijd denk ik: Jammer, niet gewonnen. Nu denk ik: Oh leuk, Dinaz en Emilana hebben wél gewonnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd dames met de leuke give away van Maddy!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig de winnaars zijn bekend kan ik met een gerust gevoel gaan werken. Meiden proficiat en Maddie bedankt voor de leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd voor de lucky ladies en Maddy, jij bedankt voor de spannende verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dames gefeliciteerd en Maddy bedankt voor deze super tot het laatste moment spannende give away. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte aan de winnaars!! Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Emilana en Dinaz van harte gefeliciflapstaart!!!!
    :-) en Maddy bedankt ! :-)

    Fijne zondag,

    xxx
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat winnaars!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd meiden! En jij weer bedankt Maddy! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oeioeioeioeioei heb ik gewonnen?! Dat ik dat nu pas lees...heb jou ook in spanning gelaten! ;)
    Jipiiiiiiiiii! Dankjewel, ik ben heeeel blij! :D
    liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Als alles gelukt is, heb ik je een mailtje gestuurd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat... fijn zoveel reacties hé

    BeantwoordenVerwijderen
  31. winnaars gefeliciteerd, was leuk om mee te doen maddy:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd en wat een superleuke kadootjes heb je er van gemaakt zeg!! Het katje valt wel mee hoor ;-) haha!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...