zaterdag 1 september 2012

De uitslag van de Cupcake Give Away.....

...daar gaan we dan!

...rommeldebommeldebom...

De namen van iedereen die een reactie heeft geplaatst bij de cupcake Give Away heb ik op een lijstje gezet en van een nummertje voorzien...


Daarna heb ik alle nummertjes op stukjes papier gezet en met z'n allen gezellig in een beslagkom gedaan..



Even goed husselen (voor het beste resultaat..LOL..) en ik heb er vervolgens, met de ogen dicht, een nummertje uitgetrokken...


en dan nu de ontknoping...
...degene die deze cupake Give Away heeft gewonnen issssss...



Nummertje 15!!!!..en wie hoort daar bij..dat is..dat is..



LIEK


LIEK VAN HARTE GEFELICITEERD!! *kus* *kus*

Mail je mij even je adresgegevens, dan komt het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op!!



Voor iedereen die niet gewonnen heeft, maar wel heel graag wat van die leuke cupcake spulletjes zou willen, kijk dan even HIER


Wens ik iedereen nog een hele fijne avond!!

**Grtzz..Maddy**

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor Liek, dat wordt smullen. Maddy bedankt voor de leuke verloting, ik ga meteen even op de link kijken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. liek van harte gefelies

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor Liek en de link is om te smullen!!

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Liek!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vond het helemaal spannend die roffel.... :-))

    Groetjes,
    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd voor de winnares!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verrassing! Net terug uit de stad, waar ik nieuwe haakkatoentjes aan het struinen was geweest, en dan lees ik dit! Geweldig leuk, dankjewel! *kus*kus* (hihi).
    En ook bedankt voor alle felicitaties natuurlijk.
    Groetjes, Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte Liek, wat heb je een leuke giveaway gewonnen!!!

    Bedankt Maddy, was spannend...maar heel leuk!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Liek en Maddy bedankt voor de leuke give-away.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...