vrijdag 14 september 2012

Swappen

..deze swap is inmiddels gesloten met Ateljee de Kraal...

...wilde ik al een poosje doen!

Bij deze mijn allereerste swap/ruilvoorstel:
Ik bied aan, een brede armband (cuff) gemaakt van Miyuki kwaliteits rocailles in de kleuren lila/paars/wit/zwart, afgewerkt met een zilverkleurig kapittelslot (nikkelvrij).
Het patroontje is een eigen ontwerp.


De armband is 3,5 cm. breed, de lengte 18 cm. Meet de lengte even goed bij jezelf na, de armband hoort mooi aangesloten te zitten!





Heb je interesse, lees dan even HIER over het hoe en wat!

Wie weet tot swaps!

**Grtzz..Maddy**


7 opmerkingen:

  1. Ik doe nu ook voor het eerst mee aan een swap! Spannend! Ik pas de armband niet. Hij is wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is enorm mooi, ik heb 16 cm
    lieve groet jenneke
    en succes met je swap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige armband Maddy! Ik weet hoe enorm veel werk (en heel moeilijk)zo'n armband is. Leuk is dat swappen, dat gaat je zeker bevallen. Heb een heel klein polsje (14,5) de reden dat ik 3 jaar geleden ben begonnen met zelf sieraden maken. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lastige maatjes hebben jullie zeg:-)) Ik zie wel hoe het loopt, het is voor mij weer een nieuwe ervaring..hahaha..het leek me al een poosje leuk om eens te proberen! Ik geef graag weg, maar het leek me ook wel leuk om eens iets (proberen:-) te ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik heb het net even opgemeten: 15.5cm. Er is vast iemand die hem wil!

      Groetjes Leonie

      Verwijderen
  5. Hoi Maddy,

    Ik heb precies de goede maat pols,haha,
    Ik wil wel met jou ruilen, lijkt me leuk, ik doe het voor het eerst, ben zeer benieuwd,,

    Groetjes Hanneke
    ps. neem mar contact op via mijn mail ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...