dinsdag 18 september 2012

Dubbel joepie!!

Joepie 1: Zojuist viel er een mooi versierde envelop met 'blogpost' op de mat van Rianne...met de mooie kaart én de kabouterbroche...die in het echt zo mogelijk nog schattiger is dan op de foto!! Dochter vind hem ook vreselijk lief, dus we gaan hem een mooi plaatsje geven zodat we er allebei van kunnen genieten!



Rianne bedankt!! Ik ben er heel blij mee!!



Joepie 2: Ik heb de armband swap gesloten met Hanneke van Ateljee de kraal, dus ik laat mijn tentje nog even staan onder de brievenbus!
Hierover later meer!


Fijne dag!!

**Grtzz..Maddy**

7 opmerkingen:

  1. Altijd leuk als je wat moois verwacht met de post, gewoon blijven bivakkeren zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej wat leuk je hebt de swap ook met een andere medeblogster van me :-) ben reuze benieuwd naar beide creatie's

    en wat een leuk kado mochten jullie ontvangen zeg

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ook happy dat jullie er blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het verrassings week?? Lees op meerdere blogs over verrassings enveloppen. Leuk he!!!Wat zijn blog mensen toch lief. :-)

    geniet ervan, groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor al die post, en iedereen kan jou nu iets sturen want je adres is vermeld :-) Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oei..da's wel goed dat je dat zegt...is eigenlijk helemaal niet zo slim, totaal niet bij stilgestaan:-)..ik ga het vlopje maar even verwijderen denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...