woensdag 19 september 2012

Swappen is leuk!!

...niet voor niks nog een nachtje bij de brievenbus blijven k(r)amperen, vandaag viel het swappakketje van Hanneke (Ateljee de Kraal) ook al door de bus!!
Het is echt feest hier met iedere dag van die leuke pakjes om uit te pakken (dat wordt afkicken morgen..LOL)

Hanneke wat heb je me verwend meis!!

Wat zat er allemaal in het pakketje:
* Een 'gepimpt' notitieboek... ik vind hem helemaal geweldig, die gaat bij mijn haakspullen, als mijn nieuwe haak todo boekje!
* Een heel lief spiegeltje met een hertje, dat krijgt een plekje in mijn tas!
* Een 'lekkere' sleutel/tashanger met spekjes en kraaltjes..mijn dochter wil deze héél graag aan haar schooltas hangen
(maar ik weet nog helemaal niet of ze hem wel krijgt:-)!
* Een paar mooie nostalgische kaarten
én een lief geschreven kaartje erbij!


Hanneke hartstikke bedankt, ik kan alleen maar hopen dat je net zo blij bent met jouw pakketje als ik ben met het mijne!! Wat mij betreft was dit een héle geslaagde eerste swap!


Fijne avond!!

**Grtzz..Maddy**

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal zeg! Gelukkig kan je vannacht gewoon weer in je bedje slapen anders kom je van het weekend geen stap meer vooruit met al dat gek(r)ampeer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat enorm leuk zeg :-) je wordt er bijna hebberig van

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Maddy. Lekker om verwend te worden.
    Heel veel plezier er van.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat een leuk pakketje zeg! Heerlijk hoor om zoiets op je mat te krijgen!

    Slaap lekker in je eigen bedje vannacht...hihi.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh! Wat super leuk! Zeker heel geslaagd! Hopelijk heb je niet te veel afkick verschijnselen! Slaap lekker!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bofferd! ik zou ook blij worden van zo'n leuk pakketje!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Maddy,

    Fijn dat het in de smaak valt, ik heb jouw pakketje ook gekregen, maar ik was een dagje naar een beurs, dus morgen schrijf ik mijn verhaaltje,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maddy,

    Wat een leuk pakketje!Erg leuk lijkt me dat dat swappen,als ik eens een keer heel veel tijd heb en mijn wish list al een eindje weggewerkt heb ga ik ook een keer swappen;-)!!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè, je hebt de smaak meteen te pakken. Maar wat een leuke swap hebben jullie ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...