donderdag 13 september 2012

Dilemma..

..want gisteren kreeg ik een Liebster Award en heel eerlijk gezegd weet ik na een nachtje slapen niet zo goed meer wat ik er mee aan moet.
Hartstikke lief natuurlijk dat ik hem heb gekregen en de geefster écht bedankt daarvoor hoor....de bedoelingen zijn goed!! In eerste instantie was ik er ook best blij mee, maar toen ik me realiseerde wat een regeltjes er allemaal aan vast zitten..gaf me dat toch een beetje het 'kettingbrief' gevoel, je moet allerlei vragen beantwoorden, zelf weer vragen bedenken en dan nog eens opnieuw 11 mensen de Award geven...ik heb nooit aan kettingbrieven meegedaan en mijn gevoel zegt dat ik hier ook eigenlijk helemaal niet aan mee wil doen. Ik wil de geefster absoluut niet voor het hoofd stoten en ik hoop dat ze begrijpt dat als ik hem niet door wil geven, ik hem zelf natuurlijk ook niet kan accepteren.

Ik weet van een aantal bloggers dat die helemaal geen awards willen, maar had er zelf nog niet zo over nagedacht..tot nu dan...en eigenlijk hoeft het voor mij ook niet zo nodig...ik vind het al top als mensen mijn blog bezoeken, leuk vinden en volgen, dat ze reacties geven is voor mij 'award' genoeg.
Ik wil wel duidelijk aangeven, dat dit uiteraard is hoe ik er persoonlijk over denk en daarmee medebloggers niet veroordeel die het wel hartstikke leuk vinden!
..leven en laten leven..



Ik ga maar even zo'n button opzoeken waarmee ik aangeef geen awards te willen..


Sorry lieve geefster..het heeft niets met jou te maken hoor!!

Fijne dag allemaal!
**Grtzz..Maddy**

10 opmerkingen:

  1. Goed omschreven, Maddy, je moet niks doen als het op "moeten" uitdraaid want we moeten al zo veel in ons leven. Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is zeker heel lief bedoeld, maar ik zou me ook geen raad weten, allemaal vragen bantwoorden nou nee...hoe lief ook bedoel.

    goeie tip van je ik ga ook eens iets bij voorbaad op mijn blog plaatsen'lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja ik denk dat je er pas over na gaat denken als je de award krijgt. Ik vind het best leuk om een award te krijgen maar id al die regeltjes dat vind ik ook niet zo!!!!. En net als jij wil je natuurlijk niemand voor het hoofd stoten. Hmmmm echt een dilema. Ik ga er maar een over nadenken.....Nu ik er nog geen heb gekregen ;-)

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is persoonlijk hoe je hier tegen over staat meis maar ik herken mezelf ik dat "kettingbriefgevoel"......... Ik kan me helemaal vinden in de reactie van Nicole

    je moet niks doen als het op "moeten" uitdraaid want we moeten al zo veel in ons leven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanx dames voor jullie lieve reacties! Ja het is ook net hoe je er zelf tegenover staat en een award hoeft voor mij niet zo nodig ben ik dus achter, het is goed zo...heb inmiddels ook een button gevonden:-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap het helemaal! Als je het niet wilt, dan doe je het toch gewoon niet?! Zo simpel is het! Je button is heel leuk!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Maddy! Ik kan je helemaal begrijpen en volgen. Ik kreeg een keer binnen een week 4 awards... en als ik hem aan anderen moest doorgeven werd dat een probleem omdat bijna iedereen die ik volgde al een award had gekregen... En wat is een award dan nog waard? Bij mij stopte die award dus....
    Ik vind ook niet dat anderen je kunnen verplichten hem door te geven, net als met een kettingbrief. Maar ik weet hoe je je voelt, je bent toch bang om de geefster te kwetsen en je bent best vereerd dat je er een hebt gekregen.
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik kreeg de award van Leonie en dacht: wat moet ik nu?
    Ik heb hem ook niet doorgegeven omdat ik vind dat iedereen een award verdient.
    We doen dit omdat we het leuk vinden anderen mee te laten genieten van onze creativiteit en dat was ons bezighoudt. Ik vind het leuk om bij anderen te kijken om nieuwe ideeën op te doen. Als ik dan een award aan een aantal mensen moet gaan geven voelt dat alsof de rest er niet tot doet en dat is niet zo.
    Misschien is het tijd dat er gestopt gaat worden met awards.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..ja zo denk ik er dus ook over en daarbij als er zoveel tegelijk uitgedeeld worden, tja waar gaat het dan überhaupt nog over..

      Verwijderen
  9. Ik heb het creatief opgelost, maar niets moet natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...