dinsdag 11 september 2012

Maf beest..

...is die poes van ons...cum laude afgestudeerd in het vragen om aandacht..het liefst gaat ze in vol ornaat naast je op de werktafel liggen zodat je er letterlijk niet omheen kunt en als je ook maar een klein beetje beweegt of haar kant op kijkt dan is het "prrrrt" (voor het geval ik dus nog niet door had dat ze daar ligt..LOL)



...maar ze is zooo lief,  een enorm gezellig knuffelbeest die het liefst de hele dag bij je in de buurt is!
Ze heeft nog een zusje, een zwarte versie en eveneens erg lief, maar die is veel meer op zichzelf al komt ze zo nu en dan heus haar portie aandacht wel halen....grappig hoe verschillend ook kattenzussen kunnen zijn!


Het gemaakte werk wordt door madam ook eerst nog even getest...


..voordat ik het verder tot het eindprodukt kan verwerken..



Fijne avond!!

**Grtzz..Maddy**



15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhanger is het geworden. En de foto van de poes is wel heel leuk. Grappig toch dat ook poezen zo verschillend zijn al komen ze uit hetzelfde nest.je ziet het bij mensen ook vaak dat broer en zus of zus en zus o zo verschillend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lang leve poezebeesten...:o)
    Hier loopt er ook zo'n één rond...heerlijk gezelschap!!! Fijne avond, Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sleutelhanger heb je gemaakt en fijn dat de hanger door de test is gekomen. Altijd handig zo'n poes in de buurt. ;)
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Maddy!
    Wat een schattige poes en een lief knuffel-sleutelhanger!
    Jij ook een fijne avond,
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zo'n gehaakt potlood!! Niet alleen mooi om aan een tas te hangen, maar ook zeker geschikt als poezenspeeltje ;-)

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat herkenbaar, ik heb ook 2 katten, en ook zo lekker verschillend. En je sleutelhanger is grappig, die wil ik ook nog eens maken, maar ik wil zo veel hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat lief,je verhaal zou zo van onze harige knuffelmuts kunnen zijn,ha,ha!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke poes... En die potloodjes zijn heel leuk om te maken hé... Ik he ze ook oogjes en een mondje gegeven dan zijn ze NOG leuker... Ga vlug eens kijken naar de foto's: https://picasaweb.google.com/103014694149188320773/AmigurumiSleutelhangers

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa...met gezichtje zijn ze ook erg leuk Jeanine! Ik 'mocht' er in dit geval geen oogjes e.d. opdoen..deze hangt aan zoon zijn schooltas, het potloodje vond hij erg leuk, maar met gezichtje was het in zijn ogen te kinderachtig:-)


      Allemaal bedankt voor de leuke reacties!! Poezen zijn ook gewoon leuke beesten...had ik nooit gedacht, want ik was altijd veel meer een 'hondenmens'!

      Verwijderen
  9. Ik ben echt een beestenmens, hou van alle beessies. Katten, honden, konijnen,paarden en noem maar op. Katten vind ik leuk omdat ze zo lekker eigenwijs zijn en zo heerlijk kunnen liggen. Ik ben allergische kattenharen anders had ik al tig katten in huis gehad :-) Van hondenharen heb ik geen last....

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat je een super leuk blog hebt! Daarom krijg je van mij de Liebster Award! (kijk op mijn blog voor meer info)

    Ik ben niet echt dol op beesten.. Maar je potloodje is super!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als die van ons er zo bij ligt, wil ze op haar buikje gekriebeld worden...poezen zijn leuk!
    Groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. .....en je gehaakte potloodje is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. At the like fourth dimension your attract women may besides catch you lawyer universal Dominic sorrow that the 10-year lower limit was too low and did not adequately muse
    the seriousness of the Offence. Mr. Matthew has material
    body he walked into the way as if he was auditioning them and
    it worked.

    My web page Free Dating Sitesating

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief! en dat schattige roze neusje! sweet.... xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...