vrijdag 21 september 2012

Wie zoet is krijgt..

..een dienblaadje vol lekkers!

...even tussendoor, ergeren jullie je er ook zo aan dat de pepernoten en ander Sint snoepgoed NU al in de winkels ligt (eigenlijk zelfs al een paar weken)..ik vind het heus lekker maar koop het uit pure opstandigheid gewoon niet eerder dan dat Sint in het land is!!
Op deze manier is het speciale er wel een beetje vanaf vind ik.
.. zo dat moest ik even kwijt..LOL..

Ik ben momenteel een beetje "in to the" cupcakes, donutsen en cookies haken enzo...lekkere werkjes s'avonds op de bank bij de t.v. en het dienblaadje raakt al aardig gevuld inmiddels...tussendoor is er zelfs nog weer wat van weggegeven ook. 
Ik ben me nog even aan het bedenken wat ik er verder mee zal gaan doen, maar voor nu is het best een gezellige aanblik vond ik zo:-)


Fijn week-end!!
**Grtzz..Maddy**

19 opmerkingen:

  1. Staat idd heel gezellig. Ik ben op het moment ook wat cakejes en snoepjes aan het afmaken. Ooit al eens mee begonnen, nooit afgemaakt.
    Fijn weekend Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me daar ook echt aan storen. Uit principe koop ik ook niks van die zoetigheid totdat de Sint weer in het land is. Ik zie liever je donuts en cakjes zien er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zien er prachtig uit zeg :-), ja ik baal ook dat het al zo vroeg in de schappen ligt, vooral omdat de meiden het ook zien en die willen het dan hebben, en dat begrijp ik dan ook wel weer, tegen de tijd van de 5e zijn wij de pepernoten al meer dan zat

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, dan komt het je neus uit:-) en vooral de kleine kids snappen her toch ook niet meer..die zien dat liggen en denken hé sinterklaas is er al!

      Verwijderen
  4. En ze zijn goed voor de lijn ook,,,hahaha. Ik boycot ook het kopen vn sintsnoep. Zou het helpen????

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk het niet..ik werk zelf 1 1/2 dag bij AH en hoor heel veel klanten er verontwaardigd over zijn, maar ondertussen vliegt het wel de schappen uit:-)

      Verwijderen
  5. Mmmm wat ziet het er heerlijk uit, dat wordt weer smullen!Leuk ook met die hagelslagjes.
    Fijn weekend,
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh dat ziet er lekker uit!;-)Mooi gemaakt hoor!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit, een dienblaadje vol lekkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi en gezellig uit! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er lekker uit Maddy!! Bovendien zijn ze ook nog eens heel lijnvriendelijk ;-) En ik kan het weten, want ik heb een tompouce van jou gekregen.

    Organiseer je binnenkort een high tea met al jouw lekkers?? LOL

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Maddy!
    Die zien er heerlijk uit je zou er zo je tanden in zetten!
    Fijne zondag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig in België geen last van pepernoten... De donuts, daar zou je zo in willen bijten...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekkere haaksels, ziet er heel leuk uit zo. Ik zei laatst ook al tegen Keukenprins: het moet niet gekker worden, straks zitten we gelijk na de zomervakantie al aan de pepernoten ;) Of gewoon de ene helft van het jaar paaseieren en de andere helft taaitaai, haha! Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn leuk en lekker zoet. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Maddy, maak je niet druk om het snoep in de winkel. Helpt je toch niets. Vind jouw snoep veel leuker hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijke donuts en goed voor de lijn haha, beter dan die pepernoten, niks aan als alles zo vroeg in de winkel ligt, zag bij intratuin al kerstballen..
    afijn ze doen maar he..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Maddy! Ja, ik ben er ook op tegen dat alles zo vroeg in de winkels ligt. Jammer, want het bijzondere gaat er nu zo van af. De vorige week keek mijn dochter me aan van ach mam, die lekkere pepernoten met een laagje chocola... Nee zei ik, niet voor de Sinterklaastijd! En toen heb ik me afgelopen keer toch laten verleiden! Maar heb besloten ze nu niet meer voor de Sinterklaas te kopen! Fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...